0
Кошик
 x 
Кошик порожній

MASTER BURNER

є в наявності

Економить паливо на 5-30%! Збільшує термін служби двигуна.
Застосовується в автомобілях, газових побутових котлах, пристроях, в роботі яких використовується рідке чи газоподібне паливо.

1 650,00 грн

1 шт.

Економить бензин!
Знімає електростатичні заряди молекул палива, що призводить до кращого його згоряння, підвищення ККД, очищення від нагару.

У кільцеподібному корпусі розміщені спеціальні магніти, які створюють в центрі кільця особливо сильне однорідне магнітне поле. Кільце монтують на паливопровід ззовні, без його розбирання, так, щоб паливо (їм може бути бензин, спирт, газ або газолін) проходило через це спеціальне магнітне поле. Сильне магнітне поле знімає електростатичні заряди молекул палива, знижує в'язкість, в результаті чого кількість палива при розпиленні розпадається на більш дрібні краплі. Дрібні краплі краще змішуються з повітрям, у зв'язку з цим з вуглеводневими молекулами палива стикається більша кількість кисню і горіння прискорюється. В результаті частина палива раніше або не згорало взагалі, або згорало у вихлопній трубі, тепер віддає свою енергію в двигун під час робочого такту з тривалістю близько 0,01 сек, отже, ця енергія утилізується. Як термічний, так і ефективний ККД двигуна підвищується.

 

Внаслідок досконалішого горіння кількість СО і вуглеводнів у вихлопних газах зменшується. У разі каталізаторних транспортних засобів склад вихлопних газів не зазнає особливих змін, однак, оскільки каталізатору доводиться обробляти значно меншу кількість отруйних елементів, його ТЕРМІН СЛУЖБИ ЗРОСТАЄ в 2-3 рази. Температура горіння у двигуні підвищується приблизно на 10%, у зв'язку з чим значно зменшується кількість сажі (особливо в дизельних двигунах), більше того, відбувається ВИГОРЯННЯ сажі з канавок поршневих кілець, з клапанних тарілок і свічок (процес декарбонізації), завдяки чому двигун менше зношується, збільшується термін його служби, зменшується витрата масла. Простежити за ходом цього процесу дуже легко, так як вміст СО у вихлопних газах спочатку при гарячому двигуні різко збільшується, потім, в залежності від довжини пробігу, істотно знижується, нерідко до 30% заводського показника. Вихлопна труба вигорає набуваючи сірого кольору, більш того, сажа часто зникає настільки, що стає видимої окалина всередині металевої труби. МОТОР починає КРАЩЕ тягнути, ЙОГО ПОТУЖНІСТЬ ЗРОСТАЄ, а його РОБОТА, особливо у стані холодного двигуна, СТАЄ рівномірною, двигун швидше досягає нормальної робочої температури, знос холодного двигуна зменшується. ПОЛІПШУЄТЬСЯ МАСТИЛО, збагачувач НАБАГАТО ШВИДШЕ може бути повернутий у вихідне положення, АВТОМАТ ХОЛОДНОГО ПУСКУ вимикається ШВИДШЕ.

В результаті досягнення вищого ККД для одержання потужності, яка аналогічна попередньому значенню, потрібна менша кількість палива, тобто при відповідному стилі водіння автомобіля може бути досягнута ЕКОНОМІЯ ПАЛИВА НА 5-30%!

Після виходу з «Біонет» МАСТЕР-БЕРНЕР молекули палива, зрозуміло, знову труться одна об одну і об стінки труби, тому доцільно встановлювати «Біонет» МАСТЕР-БЕРНЕР як можна ближче до карбюратора, інжектору або живильника. Тонкий, або виготовлений з магнітно-екранованого матеріалу паливопровід рекомендується хоча б частково замінити, в інтересах досягнення бажаного ефекту. Застосування пристрою «Біонет» МАСТЕР-БЕРНЕР не впливає на гарантію автомобілів, більш того, все більша кількість фірмових агентств пропонує описані вище принципом пристрої, як доповнення до своїх авто. Термін служби пристрою «Біонет» МАСТЕР-БЕРНЕР практично необмежений, він не містить замінних деталей і поки автомобіль або котел працездатний, таким залишається і «Біонет» МАСТЕР-БЕРНЕР.

 

Додати коментар

Тут Ви можете написати свій коментар, відгук, поставити запитання.


Одиниці в пакунку1
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…